شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
سلسله‌نشست‌های مهارت‌آموزی با رویکرد تقویت توان فکری و روحی کودکان با عنوان «چرخ و فلک» در خانه‌های کودک مشارکتی منطقه ۱۷ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله‌نشست‌های مهارت‌آموزی با رویکرد تقویت توان فکری و روحی کودکان با عنوان «چرخ و فلک» از ۱۶ مهر تا ۳۰ آبان ماه در خانه‌های کودک مشارکتی منطقه ۱۷ برگزار می‌شود. این جلسات آموزشی با مشارکت مربیان دوره‌های آموزشی کودک در چهار تکنیک آموزشی مبتنی بر حرکت، مبتنی بر تصویر (بینایی)، مبتنی بر تعامل و ارتباطات دوسویه و مبتنی بر صدا (شنیداری) در راستای پرورش روح جست‌وجوگری و افزایش مشارکت اجتماعی کودکان برگزار می‌شود.

این جلسات با شعار محوری «من منحصر به فرد و دوست‌داشتنی هستم، ما منحصر به فرد و دوست‌داشتنی هستیم» با تبیین شناخت خود و دیگران توسط مربیان کودک در قالب‌های شعر و سرود، نمایش، بازی‌های خلاقانه، گفت‌وگوهای دونفره و... در فضایی شاد و آموزنده در خانه‌های کودک طبرستان، بهان، دانیال و امین‌الملک و با محوریت فرهنگ‌سرای بهاران تا پایان آبان ماه برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگ‌سرای بهاران به شماره ۶۶۲۳۱۱۱۹، خانه کودک مشارکتی طبرستان به شماره ۵۵۱۴۳۳۳۰، خانه کودک مشارکتی بهان به شماره ۵۵۶۶۸۸۳۶، خانه کودک مشارکتی دانیال به شماره  ۵۵۷۴۲۷۳۹ و خانه کودک مشارکتی امین الملک به شماره  ۶۶۲۳۸۴۷۴ تماس بگیرند. 

نظر شما