شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
نشست بررسی موسیقی معاصر نوگرایانه با عنوان «الف» دوشنبه ۲۰ آبان در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست بررسی موسیقی معاصر نوگرایانه با عنوان «الف» با حضور نازنین احمدزاده نوازنده ابوا ارکستر سمفونیک تهران دوشنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۹ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست قطعاتی با آثار محمدرضا تفضلی، کارن کیهانی و حسام‌الدین دارابی به ترتیب برای ابوا و پیانو، ابوا سولو ابوا و ویولن‌سل به اجرا در می‌آید.

همچنین در ادامه نشست آذین موحد و آروین صداقت‌کیش از استادان و منتقدان شناخته‌شده موسیقی معاصر در مورد قطعات اجراشده صحبت می‌کنند. پنل سخنرانی کیاوش صاحب‌نسق، سینا صدقی و ارشیا صمصامی‌نیا نیز درباره آثار اجراشده و بیان روند موسیقی معاصر در ایران در مقایسه با جهان معاصر و غرب بخش دیگر نشست است.

سلسله‌نشست‌های «الف» با بررسی موسیقی نوگرایانه معاصر از اوایل سال گذشته آغاز شد و در شهرهای تهران، شیراز و رشت برگزار شد و برنامه بعدی این نشست در شهر رشت ۱۳ آذر ماه خواهد بود. الف به همت و مدیریت اهالی موسیقی شروین عباسی (آهنگساز)، نیما عطرکار روشن (آهنگساز) و علی مرادی به عنوان مدیر اجرایی برنامه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حضور در این نشست برای شهروندان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت الف کارت ورود به این نشست را دریافت کنند.

فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است و شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸  داخلی ۱۲۲ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما