سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با انجمن نجوم آماتوری ایران تفاهم‌نامه امضا کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن نجوم آماتوری ایران تفاهم‌نامه‌ای را در ۸ ماده و ۴ نسخه به اعتبار یکسان از آبان ۱۳۹۸ به مدت یک سال امضا کردند.

گروه آموزشی نجوم شامل ۳ زیرگروه مقدماتی، پیشرفته و المپیاد نجوم است که دوره‌های: پیش دوره نجوم (ویژه کودکان)، َآشنایی با منظومه شمسی (ویژه کودکان)، َآشنایی با مفاهیم رصدی و عکاسی نجومی (ویژه کودکان)، ابزار شناسی نجومی (ویژه کودکان)، مبانی ستاره‌شناسی (ویژه کودکان)، کهکشان‌ها (ویژه کودکان)، مبانی نجوم، نجوم در قرآن، نجوم محاسباتی و... از جمله دوره‌های آموزشی زیرگروه نجوم پیشرفته زمین در فضای بیکران، سیاره مریخ، عکاسی نجومی، ساخت ابزارهای نجومی، اخترفیزیک، نجوم رادیویی، کیهان‌شناسی، ماه شناسی و فناوری فضایی است.

 در دوره آموزشی المپیاد نجوم با مبانی نجوم و نجوم رصدی، مکانیک سماوی، نجوم کروی، اخترفیزیک یک و اخترفیزیک دو  را در دستور کار خود دارد.

این دوره‌ها به صورت یکپارچه در مناطق بیست و دوگانه زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور آشنایی بیش‌تر با این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن:۸۸۴۳۳۷۲۰ داخلی ۷۵۳۳ واحد طراحی و برنامه‌ریزی مرکز مطالعات و آموزش تماس بگیرند.
نظر شما