پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کارگاه آموزشی «ناجی شهر» با هدف ارتقای آموزش‌های عمومی به کودکان در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «ناجی شهر» با هدف ارتقای آموزش‌های عمومی به کودکان در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود. در این برنامه کارشناس آتش‌نشانی ناحیه دزاشیب درباره اطفای حریق، پیشگیری از سوختگی، بهداشت و... به دانش آموزان، والدین آنها و مسئولان مدرسه آموزش می‌دهد. 

معرفی و دسته‌بندی انواع مواد قابل اشتعال و نحوه خاموش کردن هر کدام، نحوه برخورد با مصدومان، برخورد مناسب با شخصی که دچار سوختگی شده، معرفی انواع کپسول‌های آتش‌نشانی و در نهایت آموزش عملی استفاده درست از کپسول‌های آتش‌نشانی بخشی از این آموزش‌هاست.

شرکت‌کنندگان در این آموزش به شکل حضوری به خاموش کردن آتش می‌پردازند و از نزدیک و به طور عملی با نحوه استفاده از کپسول آتش‌نشانی آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.  

نظر شما