جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکشنبه ۱۹ آبان برگزار شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری و دانشگاه علوم پزشکی تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکشنبه ۱۹ آبان با حضور سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی و حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و عبدالرحمان رستمیان معاون فرهنگی، محمدحسین صادقیان مدیر امور فرهنگی، محمد مومنی مشاور هنری معاون فرهنگی، نوروزی مدیر مشارکت‌های اجتماعی و علی فصیحی رییس اداره فعالیتهای فرهنگی هنری دانشگاه علوم پزشکی تهران در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالرحمان رستمیان به ظرفیت‌های  دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه می‌تواند دریچه‌ای باشد برای کاهش آسیب‌های فرهنگی و ارتقای سلامت شهروندان، اجرای برنامه‌های خودمراقبتی، حمایت علمی، پژوهشی و آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سلامت، ایجاد بستری مناسب برای فعالیت فرهنگی دانشجویان به عنوان قشری که جمعیت کثیری از جوانان پایتخت را شامل می‌شوند و تا کنون تا حدودی مغفول مانده‌اند. 
 
سید علیرضا فاطمیان‌پور نیز در این دیدار گفت: یکی از رویکردهای جدی سازمان فرهنگی هنری برقراری ارتباط با نهادهای دیگر است و امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های گوناگون با همین هدف انجام می‌شود. سازمان فرهنگی هنری توجه ویژه‌ای به جوانان و به ویژه دانشجویان دارد و در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جایگاه مهمی برای این مخاطبان در نظر گرفته‌ایم. 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: استادان و دانشجویان می‌توانند از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری در حوزه فرهنگی، پژوهشی، تفریحی و... استفاده کنند. 

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد مرکز فرهنگی ویژه دانشجویان، انجام تحقیقات و پژوهش‌های مشترک، بهره‌مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی و  استفاده از مراکز سازمان و فرهنگ‌سراها در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی توسط استادان و دانشجویان بخشی از محور‌های همکاری است.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران به امضای دو طرف رسید.

نظر شما