جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
هفتمین نشست «شب‌های فناوری» با موضوع «انرژی‌های تجدید پذیر و پاک»، چهارشنبه ۲۲ آبان در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفتمین نشست «شب‌های فناوری» با موضوع «انرژی‌های تجدید پذیر و پاک»، با حضور متخصصان این حوزه، چهارشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این نشست احسان لیوانی معاون گروه انرژی‌های تجدید پذیر پژوهشگاه نیرو، به معرفی انرژی‌های تجدیدپذیر و کاربرد آن در تامین انرژی ساختمان می‌پردازد. سپس احمد فیروزی رییس گروه انرژی‌های پاک و محیط زیست مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با موضوع «مزایا و اثرات کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در جامعه» سخنرانی می‌کند. در بخش دیگر این نشست محمد ساتکین مدیرکل دفتر پتانسیل سنجی و ارزیابی منابع ساتبا و رییس انجمن علمی انرژی ایران به سخنرانی در مورد «راه کارهای نوین توسعه انرژی‌های تجدید پذیر در ایران و تاثیر آن در توسعه کسب و کار و بازار انرژی» می‌پردازد.

سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و پاک به منظور ارتقای بهره‌وری انرژی و استفاده هرچه بیشتر از منابع تجدیدپذیر و پاک از طریق فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در کشور و افزایش بهره‌وری عرضه انرژی و کاهش تلفات انتقال، توزیع و مصرف انرژی در کشور و استفاده از روش‌های تولید برق تجدیدپذیر و پاک، فعالیت می‌کند.

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری‌های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری کانون «شهر هوشمند» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به  فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات  واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
نظر شما