پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
نمایشنامه «سحر» در پنجمین «نمایشنامه‌خوانی ماه» شنبه ۲۵ آبان در فرهنگ‌سرای فردوس خوانده می‌شود.
نمایشنامه «سحر» در فرهنگ‌سرای فردوس خوانش می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگ‌سرای فردوس در پنجمین اجرا از برنامه هنری «نمایشنامه‌خوانی ماه»، نمایشنامه کوتاه «سحر» به نویسندگی علی خوش‌گفتار را به کارگردانی افشین فکوری و با مشارکت گروه هنری رایا، روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌کند.

نقش‌خوانان نمایشنامه «سحر» در پنجمین شنبه‌های خوانش فردوس، عبارتند از حامد علائیان، افشین فکوری و مهتاب روایی که پریناز معارفی برنامه ریزی، رضا عزیزی امور اجرایی این نمایش را بر عهده دارد و صبا جدیدی هماهنگی و علیرضا شادمان دستیار صحنه آن است.

نمایشنامه سحر در خصوص زوجی جوان و نوع ارتباط آنهاست که با یکدیگر رفتار لجبازانه دارند. این نمایشنامه سه شخصیت دارد، روان‌پزشک، نادر و سحر؛ سحر دوست دارد بچه‌دار شود اما نادر علاقه‌ای به بچه ندارد، چرا که مشکل او ریشه در کودکی‌اش دارد؛ نادر در زمان کودکی خود با نامادری و برادر ناتنی زندگی کرده و از نظر روحی اذیت شده و فکر می‌کند اگر بچه‌دار شود سحر را از دست می‌دهد.

نمایشنامه‌خوانی ماه عنوان برنامه‌ای است که در شنبه‌های خوانش فرهنگ‌سرای فردوس در آخرین شنبه هر ماه با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان عرصه تئاتر و نمایش به اجرا در می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال یا به گیشه فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما