پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
جشنواره «اوریگامی» همزمان با روز جهانی اوریگامی پنجشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره «اوریگامی» همزمان با روز جهانی اوریگامی پنجشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. محمد سریزدی نماینده انجمن اوریگامی در یزد، مومیوند نماینده انجمن در استان البرز و ناتالیا شفچنکو از کشور اوکراین در این مراسم درباره هنر اوریگامی، تازه‌های این هنر در ایران و جهان و فواید اوریگامی به سخنرانی می‌پردازند.

تقدیر از حسین سلطانی از مدرسان هنر اوریگامی ایران، نمایش ساخت اوریگامی در ابعاد بزرگ، پخش انیمیشن اوریگامی و اجرای موسیقی پاپ بخش‌هایی از این جشنواره است.

همچنین کارگاه تخصصی طراحی اوریگامی برای افرادی که با ساخت اشکال اوریگامی آشنا هستند، جمعه ۲۴ آبان ساعت ۸ تا ۱۳ در این فرهنگ‌سرا برپاست.

نمایشگاه دو روزه اوریگامی در ابعاد و اشکال متفاوت با آثار ناتالیا شفچنکو از کشور اوکراین، سروی و منتظری ۲۳ و ۲۴ آبان ساعت ۱۰ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.  

این جشنواره با همکاری انجمن اوریگامی ایران و فرهنگ‌سرای ارسباران با هدف گسترش جایگاه هنر اوریگامی و ارائه راهکارهای مناسب برای آموزش و گسترش این هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما