جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
نشست پژوهشی تحلیلی «کند و کاوی در نی‌نوا» با موضوع بررسی اثر «نی‌نوا» از حسین علیزاده چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست پژوهشی تحلیلی «کند و کاوی در نی‌نوا» با موضوع بررسی «نی‌نوا» اثر مشهور حسین علیزاده چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. 

آروین صداقت‌کیش آهنگساز و پژوهشگر موسیقی در این نشست درباره ویژگی‌های منحصر به فرد این آلبوم، بیان حسین علیزاده درباره قطعات ارکستری که قبل یا تقریباً همزمان با نی‌نوا ساخته شده، نی‌نوا در یک بستر تاریخیِ موسیقایی اجتماعی، راهبردهای موسیقایی حسین علیزاده برای ساخت نی‌نوا (از جمله گسترش ملودیک، چندصدایی و فرم)، تأثیر نی‌نوا بر قطعات پس از خود و اهمیت نی‌نوا در تاریخ موسیقی ایران به تحلیل و سخنرانی می‌پردازد.

این برنامه به همت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود و حضور در این نشست برای شهروندان آزاد است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۱۸ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود. 
نظر شما