پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
شهرداران چهار منطقه تهران با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رییس این سازمان دیدار کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرداران چهار منطقه تهران همراه با تعدادی از معاونانشان با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس این سازمان دیدار کردند. 

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶، مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ و پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ با حضور در سازمان فرهنگی هنری انتصاب حجت‌الاسلام امرودی به عنوان ریاست این سازمان را تبریک گفتند. 

در این دیدارها زمینه همکاری‌های فرهنگی و هنری بین شهرداری مناطق تهران و سازمان فرهنگی هنری بررسی شد و شهرداران مناطق بر آمادگی ظرفیت‌های شهرداری تهران برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کردند. 

همچنین در بازدیدی که تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ به همراه حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری از فرهنگ‌سرای سرو داشت، مقرر شد که سالن آمفی‌تئاتر این فرهنگ‌سرا با همکاری شهرداری منطقه تجهیز شود. 

حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری نیز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش نشاط و امید در میان شهروندان بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری در این حوزه می‌تواند اقدامات موثری داشته باشد. بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری در این خصوص از اولویت‌های ما خواهد بود. 

دیدار شهرداران مناطق با رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

دیدار شهرداران مناطق با رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
نظر شما