پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۶۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
انیمیشن «پیکاچو» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و با حضور عوامل دوبله این فیلم، روز جمعه ۲۴ آبان در فرهنگ‌سرای گلستان به صورت رایگان اکران می‌شود.
نمایش انیمیشن «پیکاچو» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن «پیکاچو» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و با حضور عوامل دوبله این فیلم، روز جمعه ۲۴ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در فرهنگ‌سرای گلستان به صورت رایگان نمایش داده می‌شود.

عوامل فنی دوبله این انیمیشن عبارتند از: مدیر دوبلاژ: عرفان هنربخش، مترجم: سعیدرضا منصوری، صداپرداز: رضا سلطانی و گویندگان: مینا مومنی، عباس چهاردهی، راضیه فهیمی، شهره روحی، علیرضا وارسته، آیدین الماسیان، کسری نیک آذر و فرهاد اتقیایی.
 
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است:در دنیایی که مردم سعی دارند هیولاهایی جیبی یا همان «پوکِمون»ها را به دست بیاورند تا آنها را در نبردهایی سخت شرکت دهند، پسری ماجراجو به نام تیم گودمن با پوکِمونی مواجه می‌شود که علاقهِ زیادی به کاراگاه شدن دارد و ...
پدر تیم در شرکتی کار می‌کرد که پوکِمونی را که نامش میوتو است را نگهداری می‌کردند. یک شب میوتو آزاد شده و پدر تیم را می‌کشد. حالا تیم با کمک پیکاچو می‌خواهد از میوتو انتقام بگیرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی: خیابان جانبازان (گلبرگ)، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند.

نظر شما