چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
فرهنگ‌سرای فردوس میزبان پنجمین نشست ادبی «کانون نفس» با حضور شاعران و ترانه‌سرایان نام‌آشنا با اجرای مژده لواسانی است.
گردهمایی شاعران و ترانه‌سرایان سفیر اهدای عضو در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین نشست کانون ادبی «نفس» با حضور جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان سفیر و عضو کانون نفس که حمیدرضا امیرافضلی دبیر آن است، روز شنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۷ با مشارکت انجمن اهدای عضو ایرانیان در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

کانون ادبی نفس در سال ۱۳۹۷ با حمایت دکتر کتایون نجفی‌زاده، دکتر امید قبادی و انجمن اهدای عضو ایرانیان و با هدف اعتلای فرهنگ اهدای عضو در عرصه ادبی فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ شاعر به عضویت در این کانون درآمداند.

در این مراسم که اجرای آن بر عهده مژده لواسانی است، شاعران نام‌آشنایی چون: دکتر اسماعیل امینی، عبدالجبار کاکایی، رضوان ابوترابی، رضا عبدالهی، حسن اسدی شبدیز، اصغر علی‌کرمی، الهه کاشانی، رضا شالبافان، عمران میری، حسن آذری، مهشاد عرب، حمید چشم‌آور، سمانه نائینی، رؤیا دیژن، نیما ایمانی، مریم آرام، شهره حقدوست، محمد قشقایی، زهرا اسماعیلی، مریم جلالی، مریم جاویدپور، فاطمه اتحاد و دیگر شاعران توانمند شعرخوانی خواهند کرد.

عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما