جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
نخستین نشست «عصر قصر» با بررسی کتاب «تقاطع انقلاب» به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، دوشنبه ۲۷ آبان در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست «عصر قصر» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، با بررسی کتاب «تقاطع انقلاب» به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا زائری برگزار می‌شود.

این نشست روز دوشنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۷ با حضور حجت‌الاسلام سعید فخرزاده کارشناس تاریخ شفاهی، فروز رجائی فر محقق، پژوهشگر علوم سیاسی و فعال حامی فلسطین و سید عبدالجواد موسوی شاعر و روزنامه‌نگار در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

کتاب «تقاطع انقلاب» مجموعه‌ای است از مقالات و یادداشت‌های حجت‌الاسلام محمدرضا زائری که به‌ تازگی توسط نشر آرما منتشرشده است. از بخش‌های این کتاب می‌توان به ضعف‌ها و مشکلات، نقد و پاسخ‌گویی، انتخابات، حرف‌هایی با دوستان انقلابی، ۲۲ بهمن، دروغ‌های سیاسی و بی‌اعتمادی مردم، دشمن‌شناسی و رهبری اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدرضا زائری علاوه بر تحصیلات حوزوی، دکتری روابط اسلام و مسیحیت نیز دارد و «پدر، پسر، روح‌القدس»، «کتاب مقدس»، «حجاب بی‌حجاب»، «باید رفت»، «سبک زندگی»، «گاف فرهنگ» و «دینی که آن‌ها می‌گویند،نه» ازجمله آثار اوست.

نشست‌های «عصر قصر» قرار است به صورت ماهانه در باغ موزه قصر برگزار شود، در این رویداد با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همچنین شناخت صحیح و شفاف از گذشته با مراجعه به منابع موثق تاریخی و مرور تاریخ شفاهی مبارزین انقلاب اسلامی به گفت‌وگو و بررسی یک کتاب در حوزه‌های انقلاب، تاریخ معاصر و خاطرات پرداخته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به نشانی؛ انتهای خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، خیابان شهدای ناجا، باغ موزه قصر مراجعه کنند.



نظر شما