پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
عضو شورای شهر در دیدار با رییس سازمان فرهنگی هنری مطرح کرد:
یک عضو شورای اسلامی شهر در دیدار با حجت الاسلام امرودی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد تا مشکلات این سازمان با تخصیص کامل بودجه فرهنگی هنری برطرف شود.
تخصیص کامل بودجه نیاز اساسی فعالیت‌های فرهنگی استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس این سازمان دیدار کرد.

فراهانی در این دیدار با اشاره به مشکل بودجه سازمان فرهنگی هنری گفت: بودجه نیاز اساسی فعالیت‌های فرهنگی است. متاسفانه مشکلات اقتصادی بر مجموع اتفاقات و فعالیت‌ها تاثیر گذاشته و شهرداری و سازمان فرهنگی هنری نیز از این قاعده مستثنا نیستند. باید بتوانیم با کارشناسی ویژه، بودجه‌های مورد نیاز را تخصیص دهیم تا شاهد فعالیت‌های اثر گذار فرهنگی باشیم.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران همچنین راهبردهای برنامه‌های ارائه‌شده دوره جدید سازمان فرهنگی هنری را مناسب و همسو با برنامه‌ریزی مرسوم و اهداف شورای شهر و شهرداری تهران دانست و ابراز امیدواری کرد با محقق شدن این برنامه‌ها تاثیرگذاری سازمان فرهنگی هنری در فضای اجتماعی شهر تهران بیش از پیش ممکن شود. 

موعد برنامه‌ریزی بودجه‌بندی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برگزاری نشست کارشناسی برای اصلاح لایحه بودج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
نظر شما