شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» از ۲ تا ۱۵ آذرماه در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود.
نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رییس فرهنگ‌سرای اشراق با اعلام برگزاری نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی با شعار «سلامت خانواده و رونق تولید» در سال رونق تولید از ۲ تا ۱۵ آذرماه در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور معرفی و آشناسازی مخاطبان با مشتقات، مشخصات، مزایا و خاصیت‌های انار و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان و ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق‌بخشی به کسب و کار آنان و ایجاد فضا و بستری سالم، متنوع و با نشاط، آرام و امن برای غنی‌سازی اوقات فراغت و دانش‌افزایی و ارتقای شناخت خانواده‌ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با مشارکت شهرداری منطقه و بخش خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ اضافه کرد: این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان‌ها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه‌های فرهنگی هنری تدارک دیده شده است، که به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی هنری اقوام مختلف، تولیدات هنری و صنایع دستی، هنرهای خانگی و فرهنگی هنری نقاط مختلف ایران به مدت ۱۴ روز در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری ۸ دوره جشنواره، یادآور شد: پیشینه اجرا این جشنواره را به یک برنامه‌ شاخص و متمایزی تبدیل کرده است که همواره با مشارکت خوب تولید و عرضه‌کنندگان انار و محصولات فرهنگی هنری، استقبال شهروندان را به همراه داشته است. امسال نیز اهتمام و تلاش‌مان این است تا جشنواره در فضایی بانشاط، آرام و امن نسبت به عرضه محصولات با کیفیت با استانداردهای قابل قبول به مخاطبان، اجرا شود.

آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۵ روز شنبه ۲ آذر برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد. 

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۷۷۳۲۶۷۷۷ و ۷۷۳۲۳۷۷۷ تماس بگیرند.
نظر شما