شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
در دیدار مشاور بین‌الملل رییس مجلس با حجت الاسلام امرودی مطرح شد
مشاور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دیدار کرد. در این دیدار ضمن بررسی زمینه‌های همکاری بر توجه به دیپلماسی شهری تاکید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین امیرعبدالهیان مشاور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی، عصر دوشنبه ۲۷ آبان با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس این سازمان دیدار کرد.

دیپلماسی شهری در سازمان فرهنگی هنری مورد توجه قرار می‌گیرد

در این دیدار به اجرای فعالیت‌های فرهنگی همچون؛ اجرای برنامه‌های خانوادگی برای نمایندگان کشور‌ها و دانشجویان خارجی مقیم ایران با همکاری انجمن‌های دوستی تاکید شد.
 
همچنین در این دیدار در خصوص همکاری برای برگزاری روزهای ملی کشورها صحبت و به برگزاری برنامه‌های تخصصی در فرهنگ‌سرای ملل اشاره شد.

حجت‌الاسلام امرودی در این دیدار به دیپلماسی شهری که رویکرد مدیریت شهری است اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود که دیپلماسی شهری در سازمان فرهنگی هنری مورد توجه قرار گیرد.

حسین امیر عبدالهیان ضمن تبریک به حجت‌الاسلام میثم امرودی برای ریاست سازمان فرهنگی هنری، از شهردار تهران برای این انتصاب تقدیر و پیشنهادات ارزنده‌ای برای پیشبرد رویکرد‌های شهری ارائه کرد.



دیپلماسی شهری در سازمان فرهنگی هنری مورد توجه قرار می‌گیرد

نظر شما