جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
نشست نحوه همکاری سه نهاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نحوه همکاری سه نهاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد و تعدادی از معاونان و مدیران این سه نهاد حضور داشتند. 

همکاری سازمان فرهنگی هنری با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شرکت نوسازی عباس‌آباد
در این نشست مقرر شد یک طرح اولیه از برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد تهیه شده و در کارگروهی متشکل از معاونان فرهنگی سازمان فرهنگی هنری، شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بررسی شود و در نشست بعدی برای تصمیم‌گیری ارائه شود. 

برنامه‌های مورد نظر شامل اقداماتی مرتبط با تامین امنیت، تامین سلامت، تامین وسایل حمل و نقل، تامین و جانمایی نمازخانه‌های کوچک در محوطه جهت اقامه نماز توسط مراجعان، تامین آرامش شامل در نظر گرفتن المان‌های شهری یکسان و یکپارچه و رنگ‌های هماهنگ، تامین اشتغال و درآمد با در نظر گرفتن موارد حقوقی و قانونی آنها و تامین اوقات فراغت از جمله پیش‌بینی ورزش‌های همگانی و تامین برنامه رادیویی در محوطه خواهد بود. 

تهیه سند راهبردی و مشخص کردن مسئولیت هر یک از بخش‌ها و مسئولان، استفاده حداکثری از ظرفیت شهردار شب برای مجموعه اراضی عباس‌آباد، استفاده از فضاهای فرهنگی در ساعات پایانی روز برای گردش شبانه، برنامه‌ریزی جهت استفاده از فضاها توسط گروه‌های هنری خیابانی و میدانی، استفاده از ظرفیت فرهنگ‌سراهای اطراف، استفاده از ظرفیت مسجد خرمشهر، برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط و شادابی شهری، نگاه ویژه به پارک طالقانی به عنوان فضایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و اجرای طرح میقات خانواده برای خانواده‌های کم‌بضاعت دیگر بحث‌های مطرح‌شده در این نشست بود. 



نظر شما