جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
نمایشگاه نقاشی «غنچه» شامل آثار سیاه‌قلم مصطفی غنچه‌ای در نگارخانه آفرینش نور برپا می‌شود.
نمایشگاه سیاه‌قلم «غنچه» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی سیاه‌قلم «غنچه» شامل آثار مصطفی غنچه‌ای، روز چهارشنبه ۶ آذرماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و به مدت ۱۰ روز میزبان هنردوستان است.

مصطفی غنچه‌ای از سن ۱۵ سالگی با ورود به عرصه هنر، به آموختن هنر نقاشی پرداخت و پس از سال‌ها تلاش در این عرصه، موفق به دریافت مدرک دکترا از اداره ارشاد و سازمان فنی حرفه‌ای شد.

این هنرمند پیشکسوت تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری در مراکز فرهنگی هنری چون فرهنگسراهای نیاوران و فردوس و نگارخانه دانشگاه پرند و ... برپا کرده و به عنوان مدرس رشته نقاشی در دانشگاه‌های مختلف مشغول به تدریس بوده و در حال حاضر به صورت خصوصی و گروهی در آموزشگاه‌های مختلف به آموزش طراحی و نقاشی مشغول است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۷ آذرماه به نگارخانه آفرینش نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما