جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
سلسله جلسات کارگاهی شعر و داستان با حضور محمدرضا احمدی، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نشست‌های «نان و ماه» در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های کانون ادبی گلستان با هدف آموزش صحیح ادبیات و پرکردن بهینه اوقات فراغت مخاطبان علاقه‌مند به ادبیات یکشنبه هر هفته ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

در این مجموعه نشست‌ها علاوه بر برگزاری کارگاه‌های شعر و داستان و نقد آثار مخاطبان، متن خوانی و بررسی متون کهن فارسی متون شعر (شاهنامه، پنج گنج نظامی، دیوان حافظ و ...) و متون نثر (تاریخ بیهقی، تذکره الاولیاء، سمک عیار و ...)، رونمایی کتاب و معرفی نویسندگان جوان و پیشکسوت و همچنین مصاحبه با آنها با حضور منتقدان نیز برگزار می‌شود.

هدف اصلی کانون ادبی گلستان کمک به افزایش سطح دانش و بینش مخاطبان؛ چه نویسنده و چه خوانندگان ادبیات و همچنین تغییر بهینه سلیقه ادبی شرکت کنندگان در این نشست‌هاست.

بر همین اساس سومین نشست کانون ادبی گلستان با عنوان «نان و ماه» روز یکشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور و استفاده از این محفل به نشانی: خیابان جانبازان (گلبرگ)، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان، مراجعه کنند. 

نظر شما