جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
دومین دوره مسابقه «مجری شو» برگزار می‌شود
فرهنگ‌سرای خاتم(ص) با همکاری و مشارکت کانون «رادیوماها» دومین دوره مسابقه «مجری شو» را برگزار می‌کند.
استعدادیابی و آموزش مجری‌گری و گویندگی در فرهنگ‌سرای خاتم(ص)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی استقبال مخاطبان از نخستین دوره مسابقه «مجری شو» که اسفندماه سال گذشته با حضور گروه کثیری از اقشار مختلف شهروندان برگزار شد و با توجه به درخواست علاقه‌مندان، دومین دوره این برنامه با هدف استعدادیابی و آموزش مجری‌گری و گویندگی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه اجرا و گویندگی رسانه می‌توانند با ثبت نام در این برنامه ضمن حضور در دوره آموزشی مجری‌گری و گویندگی، در مسابقه مجری شو نیز شرکت کنند.

در این برنامه ضمن ارائه الگوهای بهینه گویندگی رسانه‌ای، اصول آوا شناختی و صدا سازی، زبان و بیان ادبی و همچنین الگوهای ارتباط با مخاطب، شرکت کنندگان منتخب در کارگاه آموزشی، در بخش رقابتی برای چالش اجرا آماده می‌شوند.

بر اساس تقویم زمانی این مسابقه، علاقه‌مندان تا سیزدهم آذر فرصت دارند با ثبت‌نام در این برنامه آموزشی – رقابتی، اعلام آمادگی کنند و دوره آموزشی و مسابقه نیز ۱۴ و ۱۵ آذر برگزار خواهد شد.

تیمور کوشکی، مرتضی هاشم خانلو، علی جباری، فرامرز کجوئی و مائده باقری آموزش دوره و داوری مسابقه را بر عهده‌دارند و متقاضیان را در ۳ بخش کودک  و نوجوان، بزرگ‌سال و حرفه‌ای ها (برندگان دوره‌های قبل و مجری‌های حرفه‌ای) مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این برنامه می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۲۰۷۰۸۱ و ۶۶۲۱۴۴۲۷ تماس بگیرند و یا به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) مراجعه کنند.
نظر شما