جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
نمایش موزیکال «زردک و خانوم کوچیک» به کارگردانی «امیررضا توکلی» از یکشنبه ۱۰ آذر در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «زردک و خانم کوچیک» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش و ارائه نکات و مفاهیم اخلاقی به آن‌ها، از یکشنبه ۱۰ آذرماه همه روزه ساعت ۱۷ و صبح‌ها ویژه مهدکودک‌ها و مدارس در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

نمایش روایت قصه‌ای است که در آن ببری خان، گربه خانه باصفای خانوم کوچیک از زندگی با خانوم کوچیک که فقر مالی دارد و نمی‌تواند غذاهای رنگین را برای ببری خان فراهم کند ناراضی است و روز به روز لاغر و نحیف و زرد می‌شود طوری که همه او را زردک خان صدا می‌زنند؛ بنابراین یک روز تصمیم می‌گیرد به خانه خانوم بزرگ که یکی از زنان ثروتمند شهر است برود و ماجراهایی در خانه خانوم بزرگ برایش اتفاق می‌افتد که ....

دیگر عوامل نمایش «زردک و خانوم کوچیک» به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و سپیده دبیری عبارتند از بازیگران: نیلوفر دهقان، ابوالفضل رحیم زاده، امیررضا توکلی و بهنام امین، طراح گریم: حسین تبریزی، اجرای گریم: مهتاب لشگری و آهنگسار: امیررضا توکلی.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081039 تماس بگیرند.
نظر شما