جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۸۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
نمایشگاه هنری نقاشی‌خط آثار جواد زارعان، محمد حسن‌زاده و پیمان پارس‌مهر با عنوان «شکوه قلم» از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه در فرهنگ‌سرای ملل برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه هنری نقاشی‌خط آثار جواد زارعان، محمد حسن‌زاده و پیمان پارس‌مهر با عنوان «شکوه قلم» از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه در فرهنگ‌سرای ملل برپا می‌شود. این نمایشگاه آمیزه‌ای است از سنت خوشنویسی که در قالب  رنگ و ترکیب‌بندی‌های مدرن با موضوع‌های متفاوت برگزار می‌شود. 

جواد زارعان متولد ۱۳۵۶ دارای مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان ایران است که در بیش از ۶۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی شرکت کرده است. وی نفر اول جشنواره غدیر در رشته نقاشی‌خط در آذربایجان شرقی، نفر دوم رشته نقاشی‌خط جشنواره فجر، برگزیده چهارمین جشنواره غدیر آذربایجان شرقی و مشارکت‌کننده در نگارش جزء ۲۹ قرآن کریم است.   

محمد حسن‌زاده متولد ۱۳۵۹ عضو و مدرس انجمن خوشنویسان ایران و دارای مدرک فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران است و مدرس هنرهای تجسمی در دانشگاه است. او تقدیر شده جشنواره کشوری انتظار آذربایجان شرقی است و همچنین رتبه دوم خط نستعلیق جشنواره هنرهای بسیج را در کارنامه خود دارد. آثار وی در نمایشگاه‌های متعدد خارجی و داخلی به نمایش گذاشته شده است.

پیمان پارس‌مهر متولد ۱۳۵۶ است که تا به حال در بیش از ۱۰۰ نمایشگاه هنری داخلی و خارجی شرکت داشته است و هنر خوشنویسی را نزد استاد ملک‌زاده تعلیم دیده و در سال ۹۲ موفق به کسب گواهینامه استادی شده است.

آیین گشایش این نمایشگاه یکشنبه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۶ در نگارخانه ملل برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۱۵ آذر ماه از  ساعت ۹ تا ۲۰ به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما