پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
ویژه‌برنامه «پچ‌پچ با کتاب» روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه با معرفی و نقد کتاب طنز «مگیل» ویژه نوجوانان در خانه فرهنگ حر منطقه ۱۱ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «پچ‌پچ با کتاب» روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با معرفی و نقد کتاب طنز «مگیل» ویژه نوجوانان با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه شهید قدیریان در خانه فرهنگ حر منطقه ۱۱ برگزار می‌شود. 

در این نشست محسن مطلق نویسنده اثر، پروین پناهی کارشناس و مجری و مخاطبان نوجوان حضور خواهند داشت. 

محسن مطلق آثار متعددی از جمله زنده‌باد کمیل، محفل یادها، برد ایمان، سفرنامه جنگ، نگاه شیشه‌ای، مهاجر کوچک، یادگار، آنجا که من بودم، قصه‌های شهر جنگ، نگهبان کوچک و تنها درخت را در کارنامه دارد که این مجموعه داستان‌ها عمدتاً در حوزه دفاع مقدس نوشته شده‌اند. 

مگیل نیز از جمله آثار دفاع مقدس محسن مطلق است و درباره قاطری است که همسفر رزمنده مجروحی می‌شود که نه می‌شنود و نه می‌تواند حرف بزند و مجبور است به این قاطر اعتماد کند و به دنبال او راه بیفتد. ماجراهایی که طی این داستان برای مگیل و این رزمنده پیش می‌آید داستان را خواندنی و جذاب می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به خانه فرهنگ حر واقع در میدان حر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن  ۶۶۹۶۳۹۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما