پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری، در برنامه «نیم چاشت با طعم کتاب» به مطالعه گروهی کتاب «چهار» می‌پردازد.
مطالعه گروهی کتاب «چهار» در کتابخانه شیخ فضل‌الله نوریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری برنامه «نیم چاشت با طعم کتاب» را در قالب مطالعه گروهی با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی علاقه‌مندان با کتاب‌های پرمخاطب و نویسندگان عامه‌پسند را روزهای سه‌شنبه ۱۲ و ۲۶ آذر‌ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

در این نیم چاشت فرهنگی، کتاب «چهار» اثر فلورانس اسکاول شین ترجمه لیلا رحمتی به صورت گروهی مطالعه می‌شود و در ادامه شرکت‌کنندگان به گفتگو و تبادل نظر در خصوص محتوای این کتاب و نتیجه‌گیری از آن می‌پردازند.

کتاب «چهار» یکی از کتاب‌هایی است که در ایران بیش از ۱۰۰ بار چاپ شده و خوانندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. این کتاب مجموعه‌ی چهار نوشته‌ی اسکاول شین به نام‌های: بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو، عصای معجزه‌گر توست، در مخفی توفیق و نفوذ کلام است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.

 


نظر شما