جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) نمایش طنز رادیویی با عنوان «شادمانه» در روز چهارشنبه ۱۳ آذر در فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش طنز رادیویی «شادمانه» به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) و به کارگردانی پیمان قریب پناه و بازیگری نازنین میهنی و امیر زنده دلان در دو پرده ۲۰ دقیقه‌ای و بر اساس موضوعات طنز خانوادگی در برنامه ولادت نور فرهنگ‌سرای رازی اجرا می‌شود.

پیمان قریب‌پناه کارگردان این نمایش،بازیگر و کارگردان و نویسنده برنامه‌های رادیویی است که اجرای برنامه‌های متعددی نظیركلاس جوونی، عابران سپیده، عقیق و عتیق، صدای كاغذی و...را از شبکه‌های مختلف رادیویی در کارنامه دارد. امیر زنده دلان بازیگر این برنامه نیز از سال ۷۶ به رادیو پیوسته در چندین برنامه از شبکه‌های مختلف رادیویی حضور داشته نازنین میهنی نیزدر دو دهه گذشته سابقه حضور و کارگردانی در چندین برنامه رادیویی را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه چهارشنبه ۱۳ آذر از ساعت ۱۰ به سالن آمفی تئاتر رازی واقع در میدان قزوین،خیابان قزوین،خیابان شهید مرادی،بوستان رازی فرهنگ‌سرای رازی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

نظر شما