شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۸۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کتابخانه فجر همزمان با روز جهانی معلولان برگزار می‌کند
همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان در مراسمی در ویژه‌برنامه «توان‌یاب توانمند» از معلولان نمونه و موفق تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان در مراسمی در ویژه‌برنامه «توان‌یاب توانمند» از معلولان نمونه و موفق تجلیل می‌شود. در این برنامه که به همت کتابخانه فجر با مشارکت موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود، از سه تن از معلولان کارآفرین، موفق و تلاشگر منطقه ۱۸ تقدیر خواهد شد.

موسسه رعد الغدیر موسسه‌ای مردم‌نهاد و عام‌المنفعه است که با هدف ارتقای سطح توانایی‌های افراد توان‌یاب (معلولان جسمی- حرکتی) از طریق فرآیند «آموزش فنی و حرفه‌ای»، «توانبخشی» و حمایت مؤثر از « اشتغال و کارآفرینی» توان‌یابان از آبان ماه سال ۱۳۸۰ در محله یافت‌آباد فعالیت می‌کند و تا کنون هزاران نفر را با هدف کارآفرینی و مهارت‌آموزی معلولان، توانمند و مستقل کرده است.

فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مراکز فرهنگی هنری تحت پوشش منطقه هر ساله با برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی با همکاری موسسه رعد الغدیر اقدام به معرفی و تشویق معلولان الگو و موفق در حوزه‌های مختلف می‌کند.

ویژه‌برنامه «توان‌یاب توانمند» سه‌شنبه ۱۲ آذرماه از ساعت ۱۴ در موسسه رعد الغدیر به نشانی منطقه ۱۸، بلوار معلم، میدان الغدیر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  ۶۶۷۹۲۰۹۰ تماس بگیرند.
نظر شما