پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۸۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کارگاه آموزشی «قواعد حقوقی استارتاپ‌ها» در راستای حمایت و توانمندسازی کسب و کارهای نوپا، پنجشنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۰ با حضور کارشناس متخصص در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه استارتاپ‌ها با حضور استادان متخصص به حمایت و توانمندسازی کسب و کارهای نوپا  می‌پردازد. چالش‌های حقوقی استارتاپ‌های اینترنتی، حمایت‌های قانونی از ایده‌های خلاق، برندها و نرم افزارها، تعامل حقوقی با سرمایه گذارها و همکاری با شتاب دهنده‌ها، قراردادهای الکترونیکی( قوانین و مقررات وب سایت‌ها و سامانه‌ها) و قراردادهای ضروری استارتاپ‌ها(استخدام‌ها، محرمانگی، خرید و فروش و طراحی و ساخت) از مهم‌ترین محورهای گفتگو در این برنامه است.

این برنامه با حضور سجاد نعیم وفا کارشناس رسمی دادگستری و به همت کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902125 تماس بگیرند.

 
نظر شما