جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
انیمیشن مانو پرنده چابک جمعه ۱۵ آذر به صورت دوبله همزمان در فرهنگ‌سرای اندیشه به نمایش درمی‌آید.
انیمیشن «مانو یه بادخورک» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  انیمیشن سینمایی «مانو یه بادخورک» یا «مانو پرنده چابک» (Manou the Swift) که با نام Birds of a Feather نیز شناخته می‌شود، یک انیمیشن کمدی، خانوادگی و ماجراجویی به کارگردانی مشترک کریستین هاس و آندره‌آ بلاک تولید ۲۰۱۹ آلمان است.

این انیمیشن قرار است توسط فیاما ناصحی دبیر کانون دوبلاژ نواساز  به صورت دوبله همزمان روز جمعه ۱۵ آذر ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای اندیشه برای عموم به نمایش گذاشته شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: پرستویی چابک به نام مانو با این ذهنیت که  یک مرغ دریایی است بزرگ می‌شود و رشد می‌کند. اما زمانی که  متوجه می‌شود مرغ دریایی نیست زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود و از خانه فرار می‌کند. در این بین او بعد از یک تهدید خطرناک تبدیل به یک قهرمان می‌شود و…

مدیر دوبلاژ: فیاما ناصحی، کارگردان و صدابردار دوبله: مهدی باقری، گویندگان: مهیار ستاری کاپیتان ایو، فیاما ناصحی بلانژ- پرنده سبز- اسکول، ارشیا شریعتی مانو، رضا کریمیان پرسی -پانچو، سما زاهد کیلیفا- مرغ دریایی، صابر مینایی لوک- خوزه، سحر خزایی فرانسوا، باند و میکس: رضا کریمیان عوامل اجرایی این انیمیشن هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
نظر شما