جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با عنوان «هنر ماندگار» با حضور امیر احمد فلسفی و الهه خاتمی از روز یکشنبه ۱۷ آذر ماه به مدت ۱۰ روز در نگارخانه فانوس فرهنگ‌سرای رازی برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی با عنوان «هنر ماندگار» با حضور امیر احمد فلسفی و الهه خاتمی از روز یکشنبه ۱۷ آذر ماه به مدت ۱۰ روز  در نگارخانه فانوس فرهنگ‌سرای رازی برپا می‌شود. در این نمایشگاه که با هدف آشنایی مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی اصیل ایرانی و اسلامی و همچنین هم‌اندیشی با استادان طراز اول کشور با حضور دانشجویان دانشگاه جامع هنر به سرپرستی محمد صالحی و لیلا ظهوریان برگزار می‌شود، ۳۵ اثر برگزیده از آثار این دانشجویان با سبک‌های کوفی، نسخ، ثلث، خط نقاشی و سیاه‌مشق در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

الهه خاتمی نخستین استاد زن در رشته نستعلیق و دارای مدرک درجه یک هنری است و سابقه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و جمعی داخلی و خارجی در کشورهای سنگال، تایلند، انگلستان، لبنان، ترکیه، فرانسه، چین و... را در کارنامه دارد. 

امیر احمد فلسفی نیز یکی دیگر از استادان حاضر در این نمایشگاه است که دارای مدرک ممتاز رشته نستعلیق است و کتابت آثاری چون دیوان حافظ، رباعیات خیام، دوبیتی‌های باباطاهر، قسمت‌هایی از اشعار شاهنامه، دیوان حسن‌زاده آملی، گلستان سعدی، کلیات اقبال لاهوری، ترکیب نستعلیق و... در کارنامه او دیده می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت ۹ به فرهنگ‌سرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۴۲۰۵۸۵ تماس بگیرند.

نظر شما