شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌کند؛
نمایشگاه عکس نما با آثاری از علی دولتی روز جمعه ۱۵ آذر در نگارخانه سرو افتتاح شد.
از یزد تا بوداپست در «نمایشگاه عکس نما»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس نما، گامی برای معرفی هنرمندی خوش ذوق است که از یزد تا بوداپست به ثبت عکس‌هایی فوق العاده پرداخته است.

اصالت سنت‌های شرقی، نما، سازه‌های صنعتی و مدرن غربی در این نمایشگاه، کنتراستی خلاقانه فراهم آورده است.

علی دولتی متولد ۱۳۵۹ اهل تهران است وی بعد از اتمام دوره متوسطه برای ادامه تحصیل به شهر بوداپست در مجارستان مهاجرت کرد و تحصیلات دانشگاهی‌اش را در رشته‌های مدیریت بازرگانی و اقتصاد به پایان رساند. او از کودکی علاقه خاصی به ثبت لحظه‌ها داشت و در همان دوران عکاسی را با یک دوربین اتوماتیک کونیکا شروع کرد. در سال ۱۳۸۳ به شکل خود آموز عکاسی را جدی گرفت و ابتدا با دوربین DSLR و بعد به مدت دو سال فقط با دوربین آنالوگ SLR تمام مراحل از عکاسی تا چاپ را انجام داد و درک وی از عکاسی وقتی شکل عمیق‌تری به خودش گرفت که ثبت عکس، ظهور و چاپ را به صورت آنالوگ آموخت.

این مجموعه آثار گلچینی از عکس های گرفته شده طی سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ است که بیشتر آنها در شهرهای بوداپست، مجارستان و یزد عکاسی شده‌اند. تعدادی از عکس های این مجموعه از نگاتیو های قدیمی است. 

این نمایشگاه تا پنجشنبه ۲۱ آذر در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما