جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۸۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برپاست؛
نمایشگاه «از نقطه تا خط» با ارائه تابلوهای خط نستعلیق نیما نجفی در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
گذری در گلستان شعر و خط در نمایشگاه «از نقطه تا خط»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه در قالب ۲۴ قاب خط نستعلیق و با اشعاری از ادبیات کهن فارسی توسط نیما نجفی خلق شده است. این آثار در سایزهای متفاوت به نمایش در آمده و تا ۳۰ آذر در نگارخانه مهر به کار خود ادامه می‌دهد.

نیما نجفی سال ۱۳۶۷ در استان کرمانشاه متولد شده و هم اکنون درجه فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران را دارد و عضو «حلقه مهربانی» خوشنویسان است؛ گروهی متشکل از خوشنویسان که عواید فروش آثارشان را صرف امور خیریه می‌کنند. وی از هنرجویان استاد محمدعلی قربانی است و نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی برپا کرده است. نیما نجفی رتبه نخست خط خودکاری «جشنواره ایران من» و انجمن خوشنویسان منطقه یک را کسب کرده است.

نجفی همزمان با برپایی اختتامیه نمایشگاه «از نقطه تا خط» و همزمان با شب یلدا، کارگاه خوشنویسی اشعار حافظ را برگزار می‌کند.

برای اطلاع از جزئیات برنامه این نمایشگاه و دیدار با این هنرمند می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «از نقطه تا خط» تا پایان آذرماه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی تهران، بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع کمیل، ابتدای کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی، نگارخانه مهر مراجعه کنند.
نظر شما