جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۸۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، ویژه‌برنامه‌ای را به مناسبت هفته جهانی معلولان با حضور جمعی از مدیران سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انجمن آهسته‌گامان ایرانیان با فعالیت در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر، ویژه‌برنامه‌ای را به مناسبت گرامی‌داشت هفته جهانی معلولان در روز دوشنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۵ برای خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌کند.

در این برنامه محسن غفوریان معاون آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مجید قدمی رییس سابق سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، شهناز کریمی مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و طلعت کاویانپور استاد دانشگاه و رییس انجمن آهسته گامان ایرانیان به سخنرانی خواهند پرداخت.

اجرای موسیقی سنتی توسط گروه بمانی، اجرای سرود، دکلمه و موسیقی توسط اعضای توان‌یاب انجمن خیریه پیام شاد تهران، پخش کلیپ از فعالیت‌های کانون و برگزاری نمایشگاه از توانمندی‌ها و آثار صنایع دستی دختران کم‌توان کانون از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

والدین دارای فرزند با نیاز ویژه برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما