جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
نشست آموزشی آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی با عنوان «ناگفته‌های دنیای مجازی» روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه با مشارکت نیروی انتظامی در خانه فرهنگ سلمان فارسی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست آموزشی آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی با عنوان «ناگفته‌های دنیای مجازی» روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با مشارکت نیروی انتظامی در خانه فرهنگ سلمان فارسی منطقه ۱۷ برگزار می‌شود.

در این نشست مشاوره‌ای که با حضور رییس مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی تهران بزرگ، والدین هنرآموزان و مخاطبان خانه فرهنگ برگزار می‌شود، ضمن اشاره به جرائم اینترنتی شایع و نکات ایمنی استفاده از ابزارهای اینترنتی به سؤالات مخاطبان نیز پاسخ داده خواهد شد. آموزش راهکارهای کاربردی استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای و پیشگیری از اعتیاد اینترنتی دیگر موضوعات این نشست خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به خانه فرهنگ سلمان فارسی به نشانی خیابان قزوین، خیابان قلعه‌مرغی، خیابان یوسفی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۶۶۸۶۱۱ تماس بگیرند. 
نظر شما