پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
هشتمین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» و با حضور متخصصان این حوزه، چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هشتمین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» و با حضور متخصصان این حوزه، چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

هدف از اجرای این برنامه حمایت از شعار مقام معظم رهبری و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی است. در این نشست مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی با عنوان «اقتصاد دیجیتال و فرصت‌های نوین کسب و کار در مدیریت شهری» سخنرانی می‌کنند و سپس لیلا سادات زعفرانچی عضو هیئت علمی پژوهشگاه مدیریت و اقتصاد به بررسی «اقتصاد دیجیتال، فضای کسب و کار و اشتغال زنان» می‌پردازد. 

در بخش دیگر، محمدرضا فردوسی مسئول شبکه و امنیت فاوای وزارت اقتصاد و اموردارایی با موضوع «مفهوم بلاکچین و کاربردهای آن»  سخنرانی خواهد کرد. در بخش پایانی پنل گفتگو بین سخنرانان و شرکت کنندگان برگزار می‌شود. 

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری» با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری‌های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود. 
  
این برنامه با همکاری کانون «شهر هوشمند»  فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام رایگان به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902125 تماس بگیرند.
نظر شما