شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» در چهارمین دوره برگزاری خود با معرفی ۱۲ عکسی که بیشترین آرای مردمی را کسب کرده‌اند، رقابت برای معرفی ۳ برگزیده بخش مردمی را آغاز کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» در چهارمین دوره برگزاری خود با معرفی ۱۲ عکسی که بیشترین آرای مردمی را کسب کرده‌اند، رقابت برای معرفی ۳ برگزیده بخش مردمی را آغاز کرد. این بخش از مسابقه بر اساس لایک عکس و متن‌های ارسالی در صفحه عشاق‌الحسین(ع) در اینستاگرام صورت می‌گیرد. 

در این بخش ۱۲ عکسی که بیشترین لایک را کسب کرده‌اند، ظرف ۷۲ ساعت رقابت می‌کنند و در پایان ۳ عکس و شرحی که بیشترین لایک را کسب کرده باشند، برگزیده بخش مردمی مسابقه خواهند بود. داوری بخش مردمی از ابتدای بامداد یکشنبه ۱۷ آذر آغاز شده و تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ادامه دارد. صفحه عشاق الحسین به نشانی imam.hussain.lovers  محمل برگزاری این مسابقه است. برای حفظ نکات امنیتی و پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در این مدت صفحه عشاق‌الحسین(ع) به حساب خصوصی تغییر کرده است و در صورت تأیید، درخواست‌کنندگان می‌توانند به جمع داوران مردمی این مسابقه بپیوندند. 

مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» سه دوره به همت فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شده و چهارمین دور این مسابقه در حال برگزاری است. 
نظر شما