پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۴» با حضور عوامل دوبله فارسی فیلم جمعه ۲۲ آذر ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۴» با حضور عوامل دوبله فارسی فیلم جمعه ۲۲ آذر ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.

داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4) یک پویانمایی آمریکایی در ژانر کمدی به کارگردانی جاش کولی است که در ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شد. داستان اسباب‌بازی ۴ دنباله‌ای بر داستان اسباب‌بازی ۳ است و فیلمنامه آن توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم بر اساس داستانی از جان لستر و رشیدا جونز نوشته شده است. داستان اسباب‌بازی ۴ توسط کمپانی پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز مسئولیت اکران آن را بر عهده دارد.

وقایع داستان اسباب‌بازی ۴ چند سال بعد از اینکه اندی اسباب‌بازی‌های خود را به بانی داد، اتفاق می‌افتد. هنگامی که بانی در کارگاه هنر و مهارت یک اسباب‌بازی جدید به نام فورکی که یک قاش‌چنگ است می‌سازد، وودی، باز و دیگر اسباب‌بازی‌ها با مشکل جدیدی روبه‌رو می‌شوند. فورکی با یک بحران وجودی مواجه شده و درک درستی از اسباب‌بازی بودن ندارد. او گمان می‌کند یک زباله است؛ به همین خاطر، بقیه به او کمک می‌کنند تا یاد بگیرد چگونه یک اسباب‌بازی باشد.

محمدرضا صولتی مدیر دوبلاژ، سعیدرضا منصوری مترجم، رضا سلطانی صداپرداز و محمدرضا صولتی، علیرضا طاهری، علیرضا وارسته، مرجانه فشنگچی، ناصر محمدی، فرهاد اتقیایی، آیدین الماسیان، امین قاضی، شهره روحی، راضیه فهیمی، عباس چهاردهی، سروش ظاهری، علی نکویی، عرفان هنربخش، فریبا ثابتی، کسری نیک آذر، سمیه الیاسی و ثمین مظفری گویندگان این فیلم هستند.

تماشای این فیلم برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند. شماره تلفن  ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

نظر شما