جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
آثار منتخب هنرهای تجسمی هنرجویان واحد آموزش فرهنگ‌سرای بهمن در نمایشگاهی که از ۲۳ آذر در نگارخانه این فرهنگ‌سرا افتتاح می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آثار منتخب هنرهای تجسمی هنرجویان واحد آموزش فرهنگ‌سرای بهمن در نمایشگاهی که از ۲۳  آذر در نگارخانه این فرهنگ‌سرا افتتاح می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود. آثار این هنرجویان در قالب صنایع دستی و هنرهای خانگی (خیاطی، ویترای، ترمه‌دوزی، تریکوبافی، چرم‌دوزی، سنگ دوزی، قالی‌بافی، قلاب‌بافی، عروسک دوزی و...)، هنرهای تجسمی و نقاشی (خوشنویسی، رنگ روغن، طراحی سیاه‌قلم، آب رنگ، مینیاتور) و هنرهای تزئینی (تذهیب، معرق) به نمایش در می‌آید. 

ایجاد انگیزه در بین هنرجویان برای تولید آثار هنری، شناسایی نیازهای آموزشی منطقه ۱۶ در زمینه هنرهای تجسمی، شناسایی استعدادهای بالقوه هنرجویان جوان منطقه، ایجاد بستری مناسب برای ارائه توانمندی هنرجویان، معرفی انواع دوره‌های آموزش هنرهای تجسمی در این فرهنگ‌سرا در قالب برپایی نمایشگاه و توسعه و گسترش هنرهای تجسمی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا ۲۵ آذر ماه برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما