پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
دهمین نشست کانون ادبی گیومه، دوشنبه ۲۵ آذر در فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دهمین نشست کانون ادبی گیومه به مناسبت شب یلدا و با حضور امید بیگدلی به عنوان مجری و کارشناس و اسدالله شعبانی شاعر کودک و نوجوان و کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مجری و کارشناس، دوشنبه ۲۵ آذر در فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.

اسدالله شعبانی شاعر مطرح شعر کودک و نوجوان پس از انقلاب است و دارای گواهینامه هنری درجه یک از سوی ریاست جمهوری است و سابقه‌ عضویت در شورای کتاب کودک و دفتر تألیف کتاب‌های درسی را هم در کارنامه دارد.
اسدالله شعبانی به همراه شاعرانی همچون سیروس طاهباز، احمدرضا احمدی، جعفر ابراهیمی، محمود مشرف تهرانی، مصطفی رحماندوست، ناصر کشاورز از شاعران حلقه کیهان بچه‌ها بود و شعر معروف «زیبا، زیبا، زیبایی ای ایران» از جمله آثار مشهور وی است.

از دیگر آثار ایشان می‌توان به مجموعه شعر جوانان و نوجوانان یک نفر رد شد از کنار دلم، جشن جوانه‌ها، عصا و اسب چوبی به همراه ده‌ها اثر دیگر اشاره کرد. همچنین ایشان موفق به اخذ ده‌ها جایزه در جشنواره‌های مختلف از قبیل پرسه‌های شبانه (کتاب تقدیری جشنواره کتاب برتر ۱۳۹۴)
ساز من ساز جیرجیرک، کتاب برگزیده نومای ژاپن و... شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه دوشنبه ۲۵ آذر  از ساعت ۱۶ به فرهنگ‌سرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگ‌سرای رازی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

نظر شما