پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط و طراحی‌خط «دو رکعت گریستن در آستین آسمان» از ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگ‌سرای خانواده برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط و طراحی‌خط «دو رکعت گریستن در آستین آسمان» از ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگ‌سرای خانواده برپا می‌شود. این نمایشگاه با نمایش بیش از ۷۰ اثر از ۲۷ نفر از هنرجویان استاد روح‌الله دلخانی از شهرهای مختلف برپا شده است.  

روح‌الله دلخانی استاد دانشگاه و دارای سابقه برپایی چندین دوره هنری در جهان است. او سال‌هاست که تلاش می‌کند با کشف استعدادهای نهفته در تهران و استان‌های مختلف کشور با اتکا به اصول صحیح آموزش و ایجاد اعتماد به نفس برای علاقه‌مندان، بستر مناسب را به نحو مطلوب برای هنرمندان جوان آماده سازد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند. 
نظر شما