سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۹۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کارگاه آموزشی «ناجی شهر» با هدف ارتقا آموزش‌های عمومی به کودکان در روز دوشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
کودکان در فرهنگ‌سرای امام(ره) ناجی شهر می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «ناجی شهر» با هدف ارتقا آموزش‌های عمومی به کودکان در روز دوشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.

در این برنامه کارشناس آتش‌نشانی ناحیه دزاشیب در خصوص اطفاء حریق، پیشگیری از سوختی، بهداشت و .... به دانش آموزان، اولیای مدرسه و  والدین آنها آموزش می‌دهد.

معرفی و دسته بندی انواع مواد قابل اشتعال و نحوه خاموش کردن هرکدام، نحوه برخورد با مصدومین، برخورد مناسب شخص دچار واقعه آتش سوزی شده با حادثه، معرفی انواع کپسول‌های آتش نشانی و در نهایت آموزش عملی استفاده درست از کپسول‌های آتش نشانی بخشی از این آموزش‌هاست.

شرکت کنندگان در این آموزش به شکل حضوری  به خاموش کردن آتش می‌پردازند و از نزدیک و به طور عملی با نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی آشنا می‌شوند و دانش آموزان لباس آتش نشانی تن می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگا ه ناجی شهر روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه ساعت ۱۱ به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26100780 تماس بگیرند.  
.

نظر شما