چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
نمایشگاه نقاشی‌های شهره اصحابی با عنوان «خشثره» از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی‌های شهره اصحابی با عنوان «خشثره» از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برپاست. نام این نمایشگاه برگرفته از نقش و نقش‌مایه‌های خشتی در گلیم‌های بختیاری است که با اشکال متفاوتی به کار می‌روند و به آن خِشثره می‌گویند.

شهره اصحابی متولد اردیبهشت ۱۳۶۱ و کارشناس ارشد رشته نقاشی است و در این نمایشگاه، آثار خود را با موضوع «عناصر فرمی دست‌بافته‌های بختیاری در آثار نقاشان نوگرای ایران پس از انقلاب اسلامی» به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگاه بیش از ۲۵ اثر روی بوم و مقوا، نقاشی روی سنگ و چوب با تکنیک آکریلیک، رنگ افست و به صورت کلاژ، پرینت دستی، طراحی و نقاشی و... به نمایش در آمده است. 

آیین گشایش این نمایشگاه روز یکشنبه ۲۴ آذرماه در نگارخانه شماره دوی فرهنگ‌سرای ملل برگزار شد و نمایشگاه تا ۲۹ آذر ماه برپا خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ یادشده از ساعت ۹ تا ۲۰ به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما