سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از برگزاری کارگاه کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای کودکان در روزهای چهارشنبه هر هفته در فرهنگ‌سرای کار و تعاون خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از برگزاری کارگاه کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای کودکان در روزهای چهارشنبه هر هفته در فرهنگ‌سرای کار و تعاون خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و کشف استعدادهای نهفته در بین کودکان و نوجوان، و با شعار «آینده را باید ساخت» روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی از روش‌های گوناگون و ارزیابی‌شده برای پرورش خلاقیت کودکان با حضور هنرمندان رشته‌های سوخته‌نگاری روی چوب، خلق تابلوهای هنری با پوست میوه‌ها، دوخت کیف چرم، گل‌دوزی، ساخت زیورآلات و دستبند چرمی، گلیم‌بافی، عروسک‌بافی، گل‌های کریستال، گل‌های کاکتوس و گلچوب استفاده می‌شود. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما