جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۹۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
نمایشگاه «رنگ و خاک» مجموعه‌ای از آثار نقاشی روی سفال، چهارشنبه ۲۷ آذر در فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «رنگ و خاک» شامل مجموعه‌ای از آثار نقاشی روی سفال «پریچهر بدری» است که چهارشنبه ۲۷ آذر‌ ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان است.

پریچهر بدری کارشناسی ارشد ارتباط تصویری، هنر نقاشی روی سفال را نزد استادانی چون؛ محمدرضا ریاضی، زند داوودی، پاییزک پالوج آموخته و برگزاری نمایشگاه انفرادی چوب‌خط در ارشاد نوشهر، نمایشگاه گروهی دانشجویی در دانشگاه الزهرا (س)، نمایشگاه گروهی پوستر در ساختمان خاتم‌الانبیا (عج) شهر رشت و نمایشگاه گروهی طراحی حروف در ارشاد نوشهر در کارنامه هنری این بانوی هنرمند به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا سوم دی‌ ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.



نظر شما