چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
نمایشگاه سفال و سرامیک «خاکابنگار» از ۲۸ آذرماه تا پنجم دی ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه سفال و سرامیک «خاکابنگار» از ۲۸ آذرماه تا پنجم دی ماه با نمایش ۱۰۰ اثر در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپاست. موضوع این آثار سفالی، شب چله با زمینه سنتی و مدرن در جوامع امروزی است با این هدف که افراد را در خانواده آن طور که شایسته تکریم و محبت هستند، مورد توجه قرار دهند.

آثار سفالی این نمایشگاه متشکل از کتیبه، ظروف، حجم و چرخکاری سرامیکی سفالی است که علاوه بر کاربردی بودن، از آنها به عنوان یک پیکره جهت لذت بصری استفاده می‌شود. آثار هنری هنرمندان سفالگر و صنایع دستی پروانه اسلامی، ملیحه طوبایی، مریم دهقانی و هانیه اعلایی با حدود یک تا دو دهه فعالیت در این حوزه و حضور در کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها به صورت انفرادی و گروهی حضور داشته‌اند.

آثار هنری مدرسان پروانه اسلامی، ملیحه طوبایی، مریم دهقانی، هانیه اعلایی و هنرجویان سفالگر شامل شیما عظیم زاد، نسرین دبیریان، رعنا عزتی، فاطمه میرزایی، منصوره رفیعی، نرگس زندی روان، الهه دلاوری، نسرین زندی روان، رؤیا دهقانی، مرجان قائمی، آوا منتظری، شکیبا اوحدی، مونا دباغ، غزل محمدبیگی، مریم رحیمی، فخرالملوک مرعشی، سارا رحمتی و درسا سبایلی در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پنجم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما