پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت شب یلدا و برگزاری ویژه برنامه‌های سازمان، سه عنوان محصول شامل بسته فرهنگی «صبح یلدا» ویژه خانواده معظم شهدا، بسته فرهنگی «رازدان یلدا» ویژه نوجوانان و کتاب «امید و خاله یلدا» را ویژه کودکان طراحی و تولید کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت بلندترین شب سال سه محصول ویژه خانواده معظم شهدا، کودکان و نوجوان توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید شده است.

بسته فرهنگی «صبح یلدا» محصولی است که به مناسبت ویژه‌برنامه مهرآیین و بازدید از خانواده معظم شهدا تولید شده است. این محصول شامل یک گلدان سرامیکی روی صفحه چوبی است که با شعر «ما منتظر صبح شب یلداییم» تزئین شده است. داخل گلدان چهار عدد انار، پنج عدد فال حافظ که یادآور رسم یلداست، و یک بسته خاک، یک بسته بذر انار زینتی و کارت راهنمای کاشت آن قرار گرفته است.

کتاب قصه «امید و خاله یلدا» محصول دیگر تولیدشده مدیریت محصولات ویژه گروه سنی کودک، داستان پسر بچه‌ای است که در شب یلدا به کمک خاله یلدا که یک شخصیت خیالی است و از دل کتاب بیرون می‌آید، می‌تواند خانواده خود را دور هم جمع و خوشحال کند. این کتاب ضمن ارائه محتوای فرهنگی منطبق با ذائقه کودک، نکاتی آموزشی درباره آشنایی با آیین شب یلدا به مخاطب ارائه می‌دهد. محسن کفاش نویسنده کتاب قصه امید و خاله یلداست که توسط مهدی بادیه پیما تصویرگری شده است.

«رازدان یلدا» یک محصول تولید شده مناسب گروه سنی نوجوانان است، این محصول شامل پک جعبه رمز دار با رمز «علی(ع)» است. جعبه پر از شکلات های سرخ رنگ، یک فرفره چوبی انار شکل  و شش عدد نشانک کتاب انار است. روی هر نشانک یک راز موفقیت بر اساس سخنان حضرت علی(ع) نوشته شده است.

این محصولات در ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت شب یلدا در میان مخاطبان توزیع می‌شوند.


نظر شما