جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۰۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
نشست «بلوغ؛ ترس یا آگاهی و فرصت» با هدف شناخت دوران بلوغ و ارائه راهکارهای مناسب دوشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «بلوغ؛ ترس یا آگاهی و فرصت» با هدف شناخت دوران بلوغ و ارائه راهکارهای مناسب دوشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۱ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. در این نشست با حضور حجت‌الاسلام سعید شریفی موضوعاتی چون ارتقای اعتماد به نفس و عزت نفس نوجوان، فراهم آوردن امنیت برای نوجوانان و انتقال مسئولیت در حد توان آنها از سوی والدین، رشد آگاهی والدین پیش از رسیدن فرزندشان به سن نوجوانی، زمان مشخص تعامل والدین با فرزندان، نظرخواهی از فرزندان در امور مختلف، شفاف و بی کنایه صحبت کردن با فرزندان، کاهش آسیب‌های رفتاری، کاهش استرس و اضطراب مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

همچنین این نشست با بررسی آسیب‌های دوران بلوغ و طرح مباحث متنوع روزهای دوشنبه ۹ و ۱۶ دی نیز برای شهروندان به طور رایگان در این مرکز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند. شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.
نظر شما