پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۰۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
نمایشگاه آثار منتخب هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی روز جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‎توانند تا پایان دی به نگارخانه لاله مراجعه کنند.
نمایش آثار هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی در نگارخانه لالهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سالانه تبادل چاپ دستی با هدف گسترش زمینه‌های فعالیت هنرمندان چاپگر و به اشتراک گذاری جدیدترین تجربیات تخصصی و هنری آنها با یکدیگر در نگارخانه لاله برنامه‌ریزی و شکل گرفته است.

پس از انتشار فراخوان «هفتمین سـالانه تـبادل چـاپ دسـتی» در پاییز سال جاری، ۳۷۸ هنرمند آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال کردند که پس از بررسی آثار در مرحله نخست، ۲۸۹ اثر متناسب با شرایط فراخوان و استانداردهای چاپ دستی شناخته شد که در مرحله دوم، آثار ۲۰۹ هنرمند به بخش نهایی راه یافت. همچنین در بخش مدعوین نیز از هنرمندان متعددی دعوت شد تا در این رویداد شرکت کنند که در نتیجه ۱۶ هنرمند فعال  در این بخش از سالانه شرکت کردند. دبیری هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی نیز بر عهده کیوان عسگری بود.

نمایشگاه آثار منتخب هفتمین سالانه تبادل چاپ دستی روز جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‎توانند تا پایان دی از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند. 

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرید.
نظر شما