جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کتابخانه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با برگزاری رویداد فرهنگی «پویش اهدای کتاب به مناطق روستایی کشور» با شعار «با کتاب میشه...» ۸۰۰ عنوان کتاب به این مناطق اهدا کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طرح ملی تجمیع کتب مازاد و ارسال به کتابخانه‌های مناطق محروم کشور تحت عنوان پویش اهدای کتاب به مناطق روستایی کشور با شعار «با کتاب میشه ...» همگام با سایر نهادها و ارگان‌ها، در کتابخانه‌های منطقه ۵ به اجرا درآمد.

این رویداد فرهنگی به مناسبت گرامی‌داشت هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهر تهران و تعدادی از سازمان‌های دولتی و انجمن‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی مرتبط اجرایی شد.

بر اساس این طرح، کتابخانه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ تعداد ۸۰۰ عنوان کتاب مازاد شهروندان این منطقه را جمع‌آوری و بعد از تجمیع و تفکیک آن‌ها برای مناطق محروم و روستایی کشور، به مدیریت امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارسال کردند.

علاقه‌مندان برای اهدای کتب مازاد خود همچنان می‌توانند به کتابخانه‌های منطقه ۵ مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 (کتابخانه فردوس) تماس بگیرند.

نظر شما