چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
همزمان با ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار می‌شود
نمایش و نقد و بررسی مستند کوتاه «قبرهای پر سر و صدا» روایتی از محمدعلی شعبانی، در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
نمایش و نقد و بررسی مستند «قبرهای پر سر و صدا» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم مستند «قبرهای پر سر و صدا» ساخته محمدعلی شعبانی، روز دوشنبه ۹ دی‌ماه همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ساعت ۱۷ در چهارمین نشست کانون «یک فیلم یک تجربه» فرهنگ‌سرای فردوس با حضور نویسنده، کارگردان و سایر عوامل فیلم و افشین فکوری کارشناس مجری برنامه و دبیر کانون یک فیلم یک تجربه، نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«قبرهای پر سر و صدا» عنوان مستند تازه‌ای است که با ارجاع به سنگ قبرهای شکسته شده بهشت زهرا (س)، به موضوع گروهک موسوم به مجاهدین خلق یا منافقین، اختلافاتش با نظام جمهوری اسلامی و اقداماتش در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

محمدعلی شعبانی متولد ۱۳۶۵، فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما تهیه‌کننده و کارگردان این مستند، با آثار قبلی‌اش نشان داده که دغدغه آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد و در مسیر روشنگری موضوعات مرتبط با انقلاب، از مشکلات ورود به موضوعات جنجالی هم استقبال می‌کند و در کارنامه فیلم‌سازی او، علاوه بر این فیلم، ساخت مستندهای صبحانه با طعم مرگ، سمفونی استیضاح، ملی بدون کارت، انحصار ورثه، ۱۰۸ سال تنهایی و... به چشم می‌خورد.

عموم علاقه‌مندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما