جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
نمایشگاه عکس با عنوان «مقدم» از روز پنجم دی ماه به مدت ۱۰ روز در نگارخانه شیخ‌هادی منطقه ۱۰ برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس با عنوان «مقدم» از روز پنجم دی ماه به مدت ۱۰ روز در نگارخانه شیخ‌هادی منطقه ۱۰ برپا می‌شود. در این نمایشگاه که با هدف معرفی و نمایش تاریخچه موزه مقدم به شهروندان برگزار می‌شود، ۳۰ عکس برگزیده از عکس‌های  شورش مباشری با موضوع نوع معماری و نقوش هندسی و کاربرد کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ و فضاسازی مرتبط به نمایش در می‌آید. 

موزه مقدم یکی از بناهای تاریخی به‌جامانده از زمان قاجار است که از نظر تاریخچه، معماری و اشیایی که در آن نگهداری می‌شوند، ارزش بسیار بالایی دارد.

شورش مباشری هنرمند عکاس متولد ۱۳۶۰ و عضو انجمن عکاسان ایران و عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ و برگزیده جشنواره هنر ایران بوده و از سوی انجمن عکاسان امریکا و جشنواره بین‌المللی عکس آرژانتین موفق به کسب مدال طلا شده است. وی تا کنون در نمایشگاه‌های متعددی در ایران و خارج از ایران شرکت کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در تاریخ یادشده از ساعت ۹ به خانه فرهنگ شیخ‌هادی واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به سه‌راه جمهوری اسلامی، کوچه شهید حسین سخنور مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۶۶۴۹۸۵۸۷ تماس بگیرند.
نظر شما